1. Cum cumpăr?


Alegerea produselor

Folosind meniul site-ului navigați prin categoriile de produse. Odată ce ați găsit un produs care se potrivește dorințelor dumneavoastră, pentru a-l adăuga în coșul de cumpărături, apăsați pe butonul "Adaugă în coș".


Coșul de cumpărături

Veți fi direcționat în pagina coșului de cumpărături, unde aveți posibilitatea să revedeți lista produselor, să actualizați cantitatea produselor pe care intenționați să le comandați sau să renunțați la unul sau toate produsele selectate. După adăugarea în coș a tuturor produselor pe care doriți să le comandați, procesul de cumpărare se continuă prin completarea tuturor câmpurilor solicitate de sistem în ordinea afișării lor în formularul online.


Finalizare/verificare comandă

În această pagină aveți posibilitatea de a introduce următoarele:
- Status și metoda de facturare: persoană fizică / persoană juridică.
- Adresa de livrare, în cazul în care este diferită de adresa din contul dumneavoastră.
- Metoda de plată: puteți alege între plată cash/card la sediu Hidroponic Transilvania, ordin de plată sau ramburs.
- Metoda de transport: vezi mai multe detalii la punctul "3. Livrare".


Trimiterea comenzii

Pentru a comanda produsele alese, apăsați butonul "Trimite comanda".


Crearea unui cont online

Prin crearea unui cont online veți avea posibilitatea de a urmări istoricul cumpărăturilor dumneavoastră, de a stoca produse favorite pentru o sesiune ulterioară de cumpărare. Vă veți putea înregistra datele personale și de facturare urmând ca acestea să fie preluate automat de sistem în momentul în care emiteți o comandă.



2. Cum plătesc?


Plata cash/card direct la sediu

Dacă optați pentru varianta de a ridica personal produsele de la sediul nostru, puteți achita numerar sau cu card bancar. Puteți efectua plata integrală la ridicarea comenzii ori în cazul produselor care necesită prelucrare/fabricare și/sau în cazul comenzilor cu valoare mai mare de 1.000 lei cu TVA inclus, aveți de plătit un avans de 60% la emiterea comenzii, iar diferența de 40% o puteți achita ulterior tot cash/card la sediu la ridicarea produselor sau puteți opta pentru celelalte modalități de plată.


Plata la livrare-ramburs

Comanda se achită reprezentantului firmei de curierat rapid în momentul livrării coletului pe teritoriul României. Este ceea ce se cheama și plată ramburs. Plata se face în Lei și reprezintă contravaloarea produselor comandate + plata transportului. Pentru mai multe detalii referitoare la plata transportului în sistem de plată ramburs, vizitați secțiunea "Transport" de pe prima pagină a site-ului. Posibilitatea de plată integrală la livrare ramburs, se poate efectua pentru comenzi cu valoarea de maxim 1.000 lei cu TVA inclus. Pentru comenzile cu valoare mai mare de 1.000 lei cu TVA inclus, se acceptă plata unui avans de 60% prin OP și restul sumei cu plată la curier.


Transfer bancar

Plata prin Ordin de plată se face doar în baza facturii proforme emise de Hidroponic Transilvania, în urma confirmării telefonice a comenzii cu un consultant de vânzări. Originalul facturii îl veți regăsi în colet. Livrarea mărfii se face după confirmarea plății, în contul de mai jos, a proformei emise.

Nume firmă: Hidroponic Transilvania S.R.L.
Cod unic înregistrare: RO25674938

Banca Raiffeisen Bank, str. Cuza Vodă nr. 1, Cluj-Napoca
Cont RON: RO25 RZBR 0000 0600 1839 6575
Cont HUF: RO22 RZBR 0000 0600 2556 4347
Cont EUR: RO14 RZBR 0000 0600 1839 6579
Swift: RZBRROBU

Cont Trezorerie
RO93 TREZ 2165 069X XX02 4716



3. Livrare

 

Livrarea produselor se poate face:
- la poarta fabricii (clientul ridică marfa)
- livrare prin curier (solariile hobbit 4x9m reprezintă maximum acceptat de curier)
- livrare prin transport dedicat.

Produsele comandate se pot livra în toată țara, utilizând metoda de transport și plata alese de dumneavoastră la efectuarea comenzii. Produsele sunt ambalate corespunzător, sigilate și, în cazul transportului prin curier, sunt asigurate la valoare de achiziție pe tot parcursul transportului, până la livrare.

Livrare la poarta fabricii

După confirmarea datei de încarcare și al intervalului orar, puteți veni să încărcați marfa comandată și achitată. Departamentul nostru de logistică vă va comunica detalii privind greutatea și suprafața de podea ocupată. Încărcarea mărfii este asigurată gratuit cu condiția ca marfa să se poata încărca cu motostivuitorul (în general marfa este paletizată sau pregatită pentru mânuirea cu motostivuitorul).

Livrare prin curier

Livrările prin curier se fac în general în ziua lucrătoare următoare trimiterii comenzii, pentru comenzile trimise până la orele 16:00. Comenzile efectuate Vineri se livrează Luni. Intârzieri pot surveni, firma de curierat fiind responsabilă cu livrarea produsului odată ridicat. 

Livrarea se face NUMAI prin firma de curierat rapid URGENT CURIER SRL cu care societatea noastră are încheiat contract de colaborare și care lucrează în sistemul door-to-door. Astfel avem o durată a expedierii de 1-2 zile lucrătoare în orașele mari și 2-3 zile lucrătoare pentru orașele mici. În cazul produselor care trec prin procesul de fabricație/prelucrare, cum ar fi folia, solariile, structura metalică, sistemele de irigare, etc, livrarea necesită 3-22 zile lucrătoare.

Tarifele de livrare sunt stabilite în funcție de metoda de plată astfel: dacă optați să achitați ramburs veți plăti suplimentar o taxă de ramburs de 16 lei.

Costurile de transport pot varia în funcție de destinatie, de greutatea și mărimea coletului. Tarifele de transport sunt stabilite de către firmele de curierat și pot fi achitate la DESTINAȚIE (de către client) sau la EXPEDIȚIE (caz în care costurile de transport se vor adăuga la valoarea facturii) această metodă prezintă avantajul reducerii costurilor de transport, în baza contractelor încheiate între Hidroponic Transilvania S.R.L. și firmele de curierat partenere.

Deoarece mulți dintre clienții noștri solicită livrarea expresă în diverse sate sau comune tarifele de livrare presupun uneori km suplimentari.

La finalizarea comenzii dumneavoastră veți fi contactat telefonic de un reprezentat al firmei pentru confirmarea comenzii și comunicarea expresă a tarifelor legate de costul livrării în situația de mai sus prezentată.

Livrarea prin transport dedicat

În acest caz, livrarea este organizată de către client sau de către Departamentul nostru de Logistică. Departamentul nostru de logistică vă va comunica detalii privind greutatea și suprafața de podea ocupată. Încărcarea mărfii este asigurată gratuit cu condiția ca marfa să se poată încărca cu motostivuitorul (în general marfa este paletizată sau pregatită pentru mânuirea cu motostivuitorul).

camion incarcat cu produse de pe serefix.ro